Köhnə sovet məkanı müharibələrində aviasiyanın rolu

Автор
Сообщение
Одиссей
партизан
Сообщения: 3780
Зарегистрирован: 29 янв 2012, 02:14

Благодарил (а): 541 раз
Поблагодарили: 558 раз

Re: Köhnə sovet məkanı müharibələrində aviasiyanın rolu

#21 Сообщение Одиссей » 21 апр 2015, 02:44

amerikalılar pilotsuz texnikanı daha da təkmilləşdirdilər

http://www.youtube.com/watch?v=AyguXoum3rk
Высшее пресуществление войны - не нападать на врага, а разрушить его планы. (по мотивам Сун Цзы)

Аватара пользователя
molniya makfi
партизан
Сообщения: 210
Зарегистрирован: 08 июл 2013, 15:01

Благодарил (а): 16 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: Köhnə sovet məkanı müharibələrində aviasiyanın rolu

#22 Сообщение molniya makfi » 21 апр 2015, 15:50

Одиссей писал(а):Для применения управляемого оружия класса «воздух-поверхность» Су-25 (а также Су-17М4) оснащён лазерным дальномером-целеуказателем (ЛД) «Клен-ПС». После захвата цели и пуска ракеты пилот должен подсвечивать цель до её поражения. Из-за расположения ЛД в носовой части самолёта угол обзора направлен в переднюю полусферу, а не в нижнюю, поэтому в базовой модификации Су-25 не использует управляемые авиабомбы. Управляемые ракеты:

С-25Л
Х-25МЛ
Х-29Л



https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A5-29" onclick="window.open(this.href);return false;
Bu məlumatlar forumun "BBC" bölməsində də var.


Yalnız X-25 və X-29 raketlərinin mənzili 8-10 km-dir. Bu da onları bəhs etdiyiniz 30-40 km məsafədən, yəni təyyarəni düşmən ZRK-larının vuruş mənzilinə soxmadan, istifadə etməyə imkan vermir.

Quru qüvvələrinə döyüşdə effektiv yaxın dəstək verəbilmək üçün raketlərin döyüş başlığı tankı tamamən məhv edə biləcək gücdə (ağırlıqda) olmalı və təyyarə heç olmasa 2 cüt belə raket daşıya bilməlidir. Yetəri qədər ağır döyüş başlığını 30-40 km uzaqlıqdakı hədəfə çatdıra bilmək üçün raketin münasib reaktiv mühərriki və lazımi miqdarda (ağırlıqda) yanacağı da olmalıdır.

X-29 raketlərinin döyüş başlığı çox ağırdır və dolaysı ilə Su-25 lər bu ağır raketlərdən yalnız bir cüt daşıya bilir.
X-25 lər yüngül olsa da, yenə də qısa mənzillidirlər. Ola bilsin ki bunun səbəbi, həssaslığı az olan rus lazer və ya televizyon hədəfləmə cihazlarının uzaq məsafələri aydın görüb nişan ala bilməməsindədir.
Düzdür ZRK radarlarının radiodalğalarını izləyərək hədəfə yönələn uzun mənzilli X-25lərin mövcudluğu bildirilir. Ancaq deyəsən bunlardan ancaq Rusiyada var, və bunlar digər, radio dalğa yaymayan düşmən texnikalarını hədəfləyə bilmir.

Bunadn başqa, lazerlə hədəfə yönəldilən "hava-yer" raketlərinin müvəffəqiyyətli şəkildə istifadə edilə bilməsi üçün pilot təyyarəni rahat şəraitdə idarə etməlidir. Bu zəif düşmənə qarşı mümkündür. Ancaq HHM-si aktiv müqavimət göstərən düşmənə qarşı, raket hədəfi vurana qədər onu lazerlə yönləndirmək pilot üçün çox çətin məsələyə çevrilir.

Bir sözlə, hava qüvvələrimiz X-25 (və X-29) raketlərini cəphəni yararaq düzən ərazilərimizə çıxmış, amma ZRK hava müdəfiəsini təmin edə bilməmiş düşmənə qarşı gündüz, açıq hava şəraitində effektiv istifadə edə bilər. O da ehtiyatda yetərli qədər belə raket varsa.
Digər hallarda bu raketlərin faydası sual altında qalır.

ABŞ-ın 30-40 km mənzilli, az-çox güclü döyüş başlığı olan, infra-qırmızı kameralı yönləndirmə sistemi ilə təchiz edilmiş (yəni gecə də istifadə edilə bilən) "hava-yer" raketləri var. Amma bizə satmazlar.

Nəisə, ruslar ukrainləri mühasirələrdə qırarkən, ukrain Su-25 ləri uzaq aerodromlarda gizlənmiş, "Buk"ların qorxusundan səmaya qalxmağa cəsarət etməmişdir. X-25 lər və X-29 lar da onlara kömək etməmişdir.

Одиссей
партизан
Сообщения: 3780
Зарегистрирован: 29 янв 2012, 02:14

Благодарил (а): 541 раз
Поблагодарили: 558 раз

Re: Köhnə sovet məkanı müharibələrində aviasiyanın rolu

#23 Сообщение Одиссей » 12 авг 2015, 22:40

Bir sözlə, hava qüvvələrimiz X-25 (və X-29) raketlərini cəphəni yararaq düzən ərazilərimizə çıxmış, amma ZRK hava müdəfiəsini təmin edə bilməmiş düşmənə qarşı gündüz, açıq hava şəraitində effektiv istifadə edə bilər. O da ehtiyatda yetərli qədər belə raket varsa.
Digər hallarda bu raketlərin faydası sual altında qalır.
Əgər düşmən statik mövqelərdə dayanıbsa, onun ordu infarastrukturu dağıdılmayana qədər yaxın döyüş mənzilli hücum təyyarələri tətbiqi heç bir hava qüvvələri döyüş nizamnaməsində ola bilməz. Həm də stasionar döyüş səflərini dağıtmaq üçün daha effektiv silah artilleriya və raket sistemləridir.
Aviasiya effektiv olur onda ki, düşmən böyük ərazidə yüksək manevrli əməliyyat keçirir.
Nəisə, ruslar ukrainləri mühasirələrdə qırarkən, ukrain Su-25 ləri uzaq aerodromlarda gizlənmiş, "Buk"ların qorxusundan səmaya qalxmağa cəsarət etməmişdir. X-25 lər və X-29 lar da onlara kömək etməmişdir.
Ukrayna ordusunun problemi aviasiyanı tətbiq edə bilməməyi deyildi. Onlar Rusiya ərazisindən onları alov qasırğasına tutan, heç bir maskirovka və manevrdən istifadə etməyən raket-artileriya divizionlarına atəş aça bilməmək qorxusu idi.
Высшее пресуществление войны - не нападать на врага, а разрушить его планы. (по мотивам Сун Цзы)

Аватара пользователя
molniya makfi
партизан
Сообщения: 210
Зарегистрирован: 08 июл 2013, 15:01

Благодарил (а): 16 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: Köhnə sovet məkanı müharibələrində aviasiyanın rolu

#24 Сообщение molniya makfi » 19 авг 2015, 16:09

Одиссей писал(а): Əgər düşmən statik mövqelərdə dayanıbsa, onun ordu infarastrukturu dağıdılmayana qədər yaxın döyüş mənzilli hücum təyyarələri tətbiqi heç bir hava qüvvələri döyüş nizamnaməsində ola bilməz. Həm də stasionar döyüş səflərini dağıtmaq üçün daha effektiv silah artilleriya və raket sistemləridir.
Aviasiya effektiv olur onda ki, düşmən böyük ərazidə yüksək manevrli əməliyyat keçirir.
Mən sizinlə qismən razıyam.
Bombardmançı aviasiya yalnız döyüşən tərəflərdən birinin digəri üzərində hərtərəfli və əzici üstünlüyə malik olduğu zaman effektiv olur. Amerikalıların hərbi əməlliyyatlarında olduğu kimi. Döyüşən tərəflər qüvvə baxımından bir-birinə az çox layiq olduqda isə bombardmançı aviasiya öz effektliliyini böyük ölçüdə itirir.

Yuxarıdakı sözünüzə qüvvət olaraq qeyd etmək istərdim ki, 2-ci Dünya Müharibəsi zamanı Sovet ordusu yalnız "artilleriya hücumları" sayəsində almanların cəbhə xəttini dəfələrlə yara bilmiş və onları əzə bilmişdir.

Аватара пользователя
molniya makfi
партизан
Сообщения: 210
Зарегистрирован: 08 июл 2013, 15:01

Благодарил (а): 16 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: Köhnə sovet məkanı müharibələrində aviasiyanın rolu

#25 Сообщение molniya makfi » 19 авг 2015, 16:14

Nəticədə bu məsələ ortaya çıxır: Ayrılan məhdud miqardakı pulları ilk növbədə HHQ-nin mi, yoxsa artileriyanınmı gücləndirilməsinə xərcləməli ?

Аватара пользователя
molniya makfi
партизан
Сообщения: 210
Зарегистрирован: 08 июл 2013, 15:01

Благодарил (а): 16 раз
Поблагодарили: 38 раз

Re: Köhnə sovet məkanı müharibələrində aviasiyanın rolu

#26 Сообщение molniya makfi » 19 авг 2015, 16:32

Rus-ukrain müharibəsində artileriya əməliyyatları və artileriyanın rolu haqqında kimsə mövzu açmaq istərdimi ?
Belə mövzu hansı dildə olsa yaxşı olardı ?

Аватара пользователя
smersh70
пулеметчик
Сообщения: 146184
Зарегистрирован: 29 июл 2013, 14:19

Благодарил (а): 10663 раза
Поблагодарили: 15911 раз

Re: Köhnə sovet məkanı müharibələrində aviasiyanın rolu

#27 Сообщение smersh70 » 31 май 2017, 00:48

molniya makfi писал(а):Belə mövzu hansı dildə olsa yaxşı olardı ?
İtib-batıbsan,həmdə mövzu açmaq istəyirsən. :shifty: .sən aç,biz də podderjka verək... :)

yəqin bir də aprel kimi döyüşlər başlayanda,foruma gələrsən :mrgreen:

Аватара пользователя
smersh70
пулеметчик
Сообщения: 146184
Зарегистрирован: 29 июл 2013, 14:19

Благодарил (а): 10663 раза
Поблагодарили: 15911 раз

Re: Köhnə sovet məkanı müharibələrində aviasiyanın rolu

#28 Сообщение smersh70 » 10 фев 2022, 00:10


Ответить

Вернуться в «Analitik təhlil və tədqiqatlar»